Τακτικές συνήθειες: είναι σημαντικό να αφιερώνουμε λίγο χρόνο στο έντερό μας κάθε ημέρα. Κατά προτίμηση, αυτό θα πρέπει να γίνεται όταν δεν βιαζόμαστε.

Τακτικά γεύματα: είναι σημαντικό να καταναλώνουμε τα γεύματά μας σε τακτικά διαστήματα. Όταν παρακάμπτουμε κάποιο γεύμα, ιδίως το πρωινό, ουσιαστικά προκαλούμε το έντερό μας να συμπεριφερθεί με τρόπο αργό ή ακανόνιστο.

Τακτική κατανάλωση ινών: σε πολλές περιπτώσεις η δυσκοιλιότητα μπορεί να διορθωθεί με μια διατροφή πλούσια σε νερό και ίνες. Πράγματι, οι ίνες δεσμεύουν σε διαφορετικό βαθμό το νερό και συμβάλλουν στην αύξηση του όγκου των κοπράνων. Επομένως, οφείλουμε να καταναλώνουμε πολλά φρούτα και λαχανικά, κυρίως αυτά που μας παρέχουν διαλυτές ίνες και να προτιμούμε τα δημητριακά ολικής αλέσεως από τα επεξεργασμένα.

Τακτική σωματική άσκηση: είναι σημαντικό να βρούμε τρόπο να έχουμε πάντα στη ζωή μας λίγη κίνηση.

Τακτικότητα και μέτρο: καλό είναι να αποφεύγουμε να καταναλώνουμε υπερβολικές ποσότητες καφέ ή αλκοόλ, που προκαλούν αφυδάτωση του οργανισμού.

regolarità intestinale
la regolarità intestinale
regolarità dell intestino
intestino regolare